Imatge Artística:
Característiques de la imatge:
Aquesta imatge té iconicitat baixa, ja que és en
blanc i negre. Amb redundancia, ja que fa referència a la repetició d'element coneguts, és a dir, fa referència a la dona. També podríem dir que es tracta d'una imatge polisémica, dons amaga un missatge ocult, vol transmetre alguna cosa més enllà del que es veu. Per últim, cal afegir que tot i ser una imatge amb senzillesa, es una imatge connotativa, ja que vol representar la soledat, i fins i tot, tristesa.
Composició:
El cos de la dona está
posat de forma vertical, cosa que dóna una sensació d’estabilitat. Però la
posició de l’esquena ens fa una petita línea corba, que també ens crea una
sensació més dinámica i no fa que sigui una imatge totalment recta amb linies
vesticals.
En aquest cas, la figura humana que apareix ocupa totalment el
centre de la imatge. No trobem profunditat en la imatge.
Si parlem dels colors,
aquesta imatge és en blanc i negre, per tant, es barregen el blanc que es
aporta tranquilitat i serenitat, amb el negre, que ens transmet una mena de
silenci. Però, l’unió d’aquests dos colors forma diferents tons de grisos que
ens transmet sofisticació.
La perspectiva de la imatge seria zenital.
La llum en aquesta imatge
arriba des del costat esquerra de la noia, per tant crea una llum practicament
inexisten en el seu costat dret, cosa que crea un contrast força exagerat, i que facilita el lloc amb els grisos.
Introducció:
Imatge que pertany a una campanya de
Coca-Cola
Característiques de la imatge
La iconicitat de la imatge és alta, és a dir, representa la
realitat i ,a més, en color. Aquesta iamtge també compta amb bastant redundància, però sense cap estereotip. En aquest cas també es tracta d'una imatge polisémica, és a dir, amb un missatge ocult. També podem dir que és connotativa, dons la imatge es relaciona completament amb el missatge de la publicitat, "busca la felicidad". Per últim dir que tot i amagar un missatge ocult, la imatge es tracta amb senzillesa.
Composició:
Existeix una linia diagonal (entre la mirada del
nen i la del home gran) que crea una interacció entre tots dos. En aquest cas,
els dos personatges apareixen a banda i banda de la imatge, enllaçats pel
eslogan de la publicitat que es trova al centre i els uneix, creant un
significat a l’aparició dels dos personatges.
No trobem profunditat a la
imatge.
Si tractem els colors, ens podem
adonar que el color que apareix majoritariament són el vermell i el blanc, això
es deu a que és el color que representa a la marca de la publicitat.
La llum en aquesta imatge és uniforme, apareix la mateixa llum en tota la imatge, tot i que en les figures humanes hi ha un petit contrast de llums.
No hay comentarios:
Publicar un comentario